SZERETNÉL BENNE LENNI A KÖNYVBEN?

Avagy hogyan kerülj szakértőként (és céges reklámként) többezer közös képviselő elé a legegyszerűbben

Talán te is tudod, hogy az egyik leghatékonyabb promóciós forma az, ha szakértőként állsz egy terület vagy termék mellé. A szakemberek és a felhasználók onnantól hallgatnak rád, és te vagy számukra a véleményvezér, hiszen jóval nagyobb a tudásod, tapasztalatod arról a területről.

Szeretnék neked lehetőséget adni ennek kihasználására egy olyan kézikönyben, amit társasház-tulajdonosok és közös képviselők ezrei fognak hamarosan forgatni.

SZERETNÉL BENNE LENNI A KÖNYVBEN?

Avagy hogyan kerülj szakértőként (és céges reklámként) többezer közös képviselő elé a legegyszerűbben

Talán te is tudod, hogy az egyik leghatékonyabb promóciós forma az, ha szakértőként állsz egy terület vagy termék mellé.


A szakemberek és a felhasználók onnantól hallgatnak rád, és te vagy számukra a véleményvezér, hiszen jóval nagyobb a tudásod, tapasztalatod arról a területről.

Szeretnék neked lehetőséget adni ennek kihasználására egy olyan kézikönyben, amit társasház-tulajdonosok és közös képviselők ezrei fognak hamarosan forgatni.

A Projectdoctor bemutatja:

Társasház-felújítási kézikönyv

Társasház-felújítási kézikönyv

– avagy hogyan váljon a társasház-felújítás lehetetlen küldetésből sikersztorivá

Egy közös képviselő számára rémálom egy társasház felújításának előkészítése és lebonyolítása. 


Teljesen átlátni, hogy pontosan mi és mennyi ideig tart, melyik árajánlat valós és tartható, melyik vállalkozó megbízható, lesz-e elég önereje a háznak, és hogyan fogják majd mindezt kifizetni...?


És akkor még ott vannak a lakók…


… a teljhatalmú közgyűlés, ahol mindenki “szakember”, és minimum mérnöknek, jogásznak, kommunikációs szakembernek valamint könyvvizsgálónak kell egyszerre lennie a közös képviselőnek, ha meg akar állni előttük a lábán.


A kézikönyv segítséget nyújt abban, hogy:

  • tisztán lásson minden részletet a felújítással kapcsolatban

  • képes legyen megtervezni az előkészítési és megvalósítási folyamatokat és feladatokat

  • magabiztosan tudja kiválasztani a vállalkozókat, és együtt dolgozni velük, hogy a felújítás sikeres legyen

Rengeteg gyakorlati kérdésre ad választ.


Kitér például olyan kényes kérdésekre is, hogy mikor, milyen taktikával kell kiküldeni a döntéselőkészítő anyagot. Vagy hogy mit tartalmazzon a jegyzőkönyv, hogy utólag ne merülhessen fel semmilyen probléma, és ne kelljen egy új közgyűlésen – a lakók morgolódása közepette – újra napirendre tűzni a témát.


Ezzel a kézikönyvvel minden közös képviselő egy pontos forgatókönyvet kap a kezébe. 


Így felkészülten és magabiztosan foghat hozzá a felújításhoz, és a lehető legkevesebb problémával, mindenki megelégedésére tudja majd levezényelni azt.


A könyvben 22 év, több mint 500 társasház felújítási terveinek vizsgálata, 1.000 közgyűlés, illetve 15.000 lakás és 150 megvalósult felújítási projekt tapasztalatait foglalom össze – az energetikus, a mérnök, a finanszírozási szakember és a beruházás-lebonyolító projektmenedzser szemével.


Gondolj csak bele: ha ebben a könyvben szakértőként szerepelsz, és ezzel a céged termékeit, szolgáltatásait is reklámozod, az hány tanácstalan, bizonytalan megrendelő számára tesz benneteket egyértelmű választássá?

 

Céges ajándék, de milyen jó!

A közös képviselők és a társasházakkal foglalkozó szakemberek a legjobban azt díjazzák, ha olyan ötletekhez juthatnak, amivel fejleszthetik a saját társasházaikat.


Különösen az fáj nekik, hogy az LTP megszűnésével elvesztették a talajt a lábuk alól, és most csak problématudatuk van, de stratégiájuk nincsen. Tehát mindenki "forog", és keresi az előre irányt..


Egy ilyen időszakban a megbízóid, beszállítóid és együttműködő partnereid számára kifejezetten hasznos és emlékezetes ajándék ez az azonnali megoldást kínáló könyv:

  • Olyan forgatókönyvet adhatsz a kezükbe, ami a legégetőbb problémájukra ad megoldást
  • Régóta vágyott szakmai tudáshoz segíted hozzá őket ezzel a könyvvel
  • Lekötelezve érzik majd magukat, és tovább nő a bizalmuk feléd
  • ​Rengeteg gondot veszel le vele a vállukról

A társasház-felújítási kézikönyv mostanra ért az előrendelés fázisába

Mit jelent ez számodra?

Azt, hogy még azelőtt biztosítani tudod, hogy az ügyfeleid, partnereid, viszonteladóid hozzájussanak a könyvhöz, mielőtt még megjelenne. Ilyen csinos utalvány formájában tudod elküldeni az ügyfeleidnek, vagy akit csak meg akarsz vele ajándékozni:

Társasház-felújítási kézikönyv utalvány

A szokásos év eleji partner-találkozók​on most bonbon helyett valami igazán értékes és hasznos dolgot vihetsz ajándékba!


Nyilván csak a könyv befejezése előtt tudjuk felajánlani neked azt a lehetőséget, hogy szakértőként és/vagy reklámozóként megjelenj benne. 

Ennek a "díja" mindössze annyi, hogy előrendelésben megvásárolsz egy adagot belőle, amit rendkívül sokrétűen tudsz felhasználni.


Ha azonnal szeretnéd hasznosítani, az ajándékutalvánnyal szerezhetsz partnereidnek nagyon nagy örömöt akár holnap – és nem mellékesen a saját szakértő státuszodat is növeled közben.


Ha pedig szeretnél nagyobb felhajtást, akkor (a tervezett szerint április 5-én) a Construmán tartott könybemutatóra is elhívhatod azokat, akiknek a könyvet szánod.


Az építőipari szakma csúcstalálkozóján, a szezonnyitó seregszemlén fogjuk hivatalosan bemutatni a könyvet, ahol a támogatóknak – azaz nektek – is köszönetet mondunk, és (támogatói szinttől függően) megjelenik a vállalkozásotok.


Természetesen választhatsz, hogy az általad megrendelt támogatói példányokat a Construmán vegyék át a partnereid, te szeretnéd nekik elpostázni, vagy ránk bízod a kipostázást.


A könyv remek eszköz arra, hogy a saját marketingedbe is beépítsd. Szívesen segítek tanácsokkal vagy együttműködéssel abban, hogyan profitálhatsz a legjobban abból, hogy benne vagy a könyvben.


Tehát a könyv a terv szerint 2019. április 5-én jelenik meg, addig is előrendelésben értékesítjük, igen kedvezményes áron 6990.- helyett 4990.- forintért.


Válassz a támogatói és részvételi szintek közül:

1. Jelenj meg a könyvben négy oldalon

(Maximum 5 partner)

200 könyv előrendelése esetén kapsz 4 oldal felületet a könyben, amiben megjelenhetsz egy hasznos ismeretekkel teli cikkel a saját, illetve a céged szakterületéről.

Elmondhatod például, mire kell figyelniük, miben más a ti terméketek, szolgáltatásotok, ismertethetsz kényes pontokat a jogszabályi környezetben, vagy olyan tudást oszthatsz meg, amiről eddig nem feltétlenül volt ismerete az olvasónak.

Ez a leghatékonyabb promóció, ami jól “szappanozza a deszkát” a konkurencia alatt, és egyben azonnal bizalmat kelt az olvasóban.


Ennek a feltétele mindössze annyi, hogy 200 db könyvet rendelj meg elővételben, az most kedvezményesen 998.000.- Ft (ennyiért még egy magazinban sem tudsz ekkora terjedelemben megjelenni…)


Ebben a támogatói státuszban kizárólagosság van érvényben: a te termékkörödben, vagy a szolgáltatásod területén más nem jelenik meg a könyvben.

Miért jó ez neked?

Ez egy igazi Chuck Norris akció: egy csapásra sok legyet!

  • Ahogy már részleteztük, kiváló és emlékezetes ajándékot kapnak tőleg az ügyfeleid, amiért hálásak lesznek.
  • Benne leszel a könyvben! Abban a könyvben, amit tőled kapnak! Ez igazán komoly státusznövelő tényező. Olyan, mintha te írtad volna. De hát te is írtad!
  • Mások is meg fogják kapni a könyvet, nem csak azok, akiknek te ajándékozod. Az egész piacot le fogjuk fedni vele a következő másfél évben. És benne van négy oldalban a te szakértői PR-írásod, amit mindenki el fog olvasni…
  • Ez a könyv nagyon jó repi-ajándék az év bármelyik szakában. Osztogathatod a kiemelt ügyfeleknek, learathatod a babérokat, és még csak nem is kellett hozzá saját könyv kiadásával vesződnöd.

2. Jelenj meg a könyvben egy egészoldalas hirdetéssel

(Maximum 10 partner)

100 könyv előrendelése esetén ajándékba adunk 1 oldal felületet a könyben, ahol a céged reklámját helyezheted el.

Talán nem kell mondani, hogy egy ilyen szakkönyvben ez mekkora érték. Nem egy magazinról beszélünk, amit végül a kukába dobnak, hanem egy értékes, gyakorlati kézikönyvről, amit folyamatosan a kezébe vesz majd a társasház felújításokért felelős célcsoportod.


Ráadásul a könyv nagy hangsúlyt helyez a megbízható anyagok és kivitelezők megtalálására, így ebben a tartalmi környezetben azonnal az ajánlott, megbízható termékek közé kerül az olvasó fejében bármi, amiről ott olvas.

Tökéletesen pozicionált reklám, ami lézerpontosan a célközönségednél köt ki


Ennek a feltétele mindössze annyi, hogy 100 darab könyvet rendelj meg elővételben (499.000.- forint), és egy tartós, állandó hirdetéshez jutsz, amit garantáltan meg is néznek -  többször is.


És ahogy feljebb említettem, egyúttal elegáns megoldás az év eleji ajándékozási problémára, valamint az év bármely szakában nagyrabecsült ajándék lehet.

3. Kedvezményes könyvcsomag

Ha legalább 20 könyvet rendelsz meg elővételben, akkor most nagyon kedvezményes áron juthatsz hozzá. 


A könyv megjelenése után rendezzük a Társasház-felújítási Akadémia és Expo nevű rendezvényünket. Itt az építőipar és az épület-energetikai szakma számos képviselője lesz jelen, előadóként és kiállítóként egyaránt.


Erre a rendezvényre biztosítunk neked egy ingyenes látogatói belépőt minden 20 darabos előrendelés csomag után.

A 20 darab ára 99.800.- Ft.

Kérlek, kattints lent arra a gombra, amelyik csomagot a legjobbnak gondolod a céged számára.


Aztán már csak a megrendelőt kell kitöltened, és amint megkaptuk a megrendelést, küldjük is az emailt az utalás részleteivel. Ne maradj ki ebből!

SZAKÉRTŐ CSOMAG
  • 200 könyv elővételben
  • Megjelenés a könyvben 4 oldalon
  • Emailben küldhető könyvutalvány
  • Részvétel a könyv hivatalos bemutatóján a Construmán
  • 3 db díjmentes látogatói jegy a Társasház-felújítási Akadémia és Expo rendezvényre

1.398.000

998.000

KÖNYVES CSOMAG
  • 20 könyv elővételben
  • Emailben küldhető könyvutalvány
  • 1 db díjmentes látogatói jegy a Társasház-felújítási Akadémia és Expo rendezvényre

139.800

99.800

© 2019 Projectdoctor Kft. Minden jog fenntartva.